امام‌جمعه موقت کاشمر گفت: ۱۲ فروردین سال ۱۳۵۸ حاصل فریاد آزادی‌خواه مردم ایران بود و ملت ایران، قدرت اسلام را نمایش دادند.
کد خبر: ۹۵۸۸۳۱۷
|
۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از کاشمر، حجت‌الاسلام علی محمدی ظهر جمعه ۱۰ فروردین‌ماه جاری در جمع نمازگزاران در امام زاده سید حمزه (ع) اظهار کرد: یوم‌الله ۱۲ فروردین و روز جمهوری اسلامی رفراندومی بود که ۹۸ درصد از شرکت‌کنندگان به جمهوری اسلامی ندای آری دادند.

 وی افزود: امام راحل در آن زمان با هوشیاری خاص جمهوری اسلامی را با یک کلمه کم و یک کلمه اضافه انتخاب کردند.

 خطیب جمعه موقت کاشمر تصریح کرد: جمهوری اسلامی ۴۵ سال است باقدرت و با پشتیبانی امت اسلامی توانسته است جایگاه خودش را در جهان نشان دهد و جبهه مقاومت اسلامی، هم اکنون لرزه بر اندام دشمن انداخته است.

 محمدی با اشاره به اینکه روز ۱۹ ماه مبارک رمضان روز نهج‌البلاغه نام‌گذاری شده است بیان کرد: نهج‌البلاغه در بین جامعه غریب است و باید اساتید دانشگاه‌ها، فرهنگیان، جوانان و دانش‌آموزان توجه بیشتری به نهج‌البلاغه داشته باشند تا خطبه‌ها و نامه‌های امام علی (ع) که نمونه حکومت‌داری دارد در جامعه است، ترویج یابد.

 امام‌جمعه موقت شهرستان کاشمر اعلام کرد: امام علی (ع) در دوران خودش هم مظلوم بود که نمونه آن مورد لعن قرارگرفتن ایشان بود و همچنین بعد از به امامت و خلافت رسیدن نیز افراد بی‌بصیرت و طالب قدرت نیز او را اذیت کردند.

 وی عنوان کرد: شب‌های قدر را باید قدر بدانیم که بهترین پاداش‌ها در این شب‌ها قرار گرفته است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار